زمان جاري : یکشنبه 17 تیر 1403 - 4:16 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم



قوانین انجمن
هدف
راه اندازی سایت حاضر تلاشی است در جهت ایجاد محیطی برای حضور صمیمانه تمامی دانشجویان و اساتید و محققان فارسی زبان در تمام رشته های دانشگاهی جهت تبادل اطلاعات و بالا بردن آگاهی و توانمندی که میخواهند با تلاش و کوشش خود و بهره گیری از استعداد والایشان ایرانی آباد , آزاد و سربلند در تمامی عرصه های علمی داشته باشند .


ميثاقنامه

اينجانب با آگاهي از تمامي شرايط و ضوابط زير از نظر اخلاقي خود را متعهد به اجراي آن مي‌دانم :

1- با توجه به اينكه اين انجمن حاصل تلاش تعداد زیادي از دوستان شماست هر گونه نظر ، پيشنهاد و انتقاد سازنده‌اي كه از اين انجمن و بخشهاي آن داشتيد حتما نسبت به ارسال آن اقدام نمائيد تا در مراحل بعد منظور و نسبت به رفع اشکالات و تقویت نقاط قوت اقدام گردد .

2- مطالب ارسالي به انجمن در هر بخش توسط مدير مربوطه كنترل شده و در صورت مغايرت با اهداف ذكر شده ، مفيد نبودن آن براي ديگران و مغايرت با ميثاقنامه انجمن حذف و يا ويرايش خواهد شد , لذا در ارسال مطالب به جنبه مفید بودن آن و عدم ارسال اسپم توجه فرمایید .

3- چنانچه اعتراضي به حذف و يا ويرايش مطالب خودتان داشته باشيد مي‌توانيد مستقيما با مديریت سایت در ميان بگذاريد .

4- باتوجه به هدف اصلی سایت یعنی علمی بودن آن و با توجه به تجربه های تلخ مکرری که در خصوص مباحث سیاسی داشته ایم هر گونه بحث و مطلب سیاسی از هر نوع آن مربوط به هر حزب و جناحی ممنوع بوده و هر گونه اشاره به مطالب سیاسی در امضا , آواتور , پیام عمومی , گروههای کاربری و ... تخلف محسوب می‌شود .

5- ارسال هرگونه مطلبی که به صورت کلی با ارزشها , اعتقادات دینی , اخلاقی و عرفی و قوانین کشورمان ( به خصوص جرائم رایانه ای ) مغایر باشد خلاف مقررات می باشد . هم چنین از ارسال هر گونه خبری که احتمال فیلتر شدن سایت را به همراه دارد خودداری نمایید .

6- در ارسال مطالب در هر بخشی از سایت رعایت ادب گفتاری و نوشتاری الزامی بوده و نشانه شخصیت کاربران محترم می باشد . لذا از هر گونه توهین و زیر سوال بردن اشخاص حقیقی و حقوقی و کاربران سایت و یا نهادها و مسئولین کشوری به صورت جدی خودداری نمایید .

7-مطالب ارسالي هر چند توسط مدير بخش مربوطه و ناظم سايت كنترل مي‌شود ولي چنانچه مطلبي خلاف قوانین سایت و یا سیاسی و غیر اخلاقی بود ، با استفاده از دکمه گزارش ( ) آنرا سريعا به ما اطلاع دهيد تا نسبت به برخورد و رفع آن اقدام کنیم .

8- به منظور استفاده بهتر کاربران از عنوان مناسب براي مطالب ارسالي استفاده نماييد و مطالب ارسالی حتما با ذکر منبع باشد . به خصوص مطالبی که جنبه خبری دارند حتما باید لینک مستقیم منبع را داشته باشند و مطالب ارسالی به صورت فارسی بوده و از نگارش به صورت فینگلیش خودداری نمایید .

9- با آنكه مديران بخشها تمام تلاش خود را در جهت كنترل بخش خود به عمل مي‌آورند ولي مسئوليت نوشته‌ها و مطالب ارسالي به عهده خود فرد بوده و چنانچه مشكلي داشته باشد مدير انجمن و بخش مربوطه پاسخگو نخواهند بود .

10- بهره‌برداري از مطالب ذكر شده در اين انجمن با ذكر منبع و بدون تغيير و كم و زياد بلامانع است .

11- هر گونه تلاشي براي دسترسي غير مجاز و دخل و تصرف خارج از محدوده ذكر شده ممنوع بوده و در صورت مشاهده نسبت به لغو عضويت اقدام خواهد شد .

12- از در اختيار قرار دادن اسم كاربري و رمز عبور خود در دسترس ديگران خودداري نمائيد .در صورت ارسال هر مطلب با نام کاربری شما , مسئولیت مستقیم مطالب به عهده شما خواهد بود .

13- در قسمت مربوط به مشخصات قسمتهاي خواسته شده را به صورت صحيح تكميل نموده و از دادن اطلاعات غلط خودداري نمائيد . مشخصات فردي شما به هيچ عنوان در اختيار ساير اشخاص و يا سازمانها قرار نمي‌گيرد . همچنین از عضویت مجدد با نام کاربری دیگر خودداری کنید.

14 - در صورت تمايل به تبليغ سایت ، وبلاگ ، فعالیت ، محصول و یا ... خود به هر نحوي چه در مطالب ارسالي و چه در امضا قبل از آن حتما با مدیران انجمن مطرح کنید و هر گونه تبلیغات مستقیم یا غیر مستقیم بدون اجازه مدیریت سایت ممنوع می باشد .

15- تیم مدیریتی سایت هیچ مسئولیتی در قبال محتوای بنرهای تبلیغاتی درج شده در سایت ندارد .

16-نام کاربری شما نشان هویت و شخصیت شما در سایت بوده و از به کاربردن کلمات نامانوس و غیر معمول , اعداد و یا کاراکترهای نامتعارف خودداری نمایید .

شاد و کامروا باشید