loading...
سایت انجمن علمی رشته حسابداری دانشگاه پیام نور برازجان
محمد شریفی بازدید : 7519 سه شنبه 22 دی 1394 نظرات (1)

محاسبه فوری معدل ترمی و معدل کل دانشجویان توسط  سایت پیام نور

به گزارش پایگاه خبری دانشجویان پیام نور : با توجه به سوالات مکرر دانشجویان در جهت محاسبه معدل ترمی و معدل کل بر آن شدیم تا سیستمی طراحی کنیم که دانشجویان پیام نور با وارد کردن نمرات دروس خود بتوانند براحتی معدل ترمی و معدل کل خود را محاسبه کتند.

پایگاه خبری دانشجویان پیام نور (پیام نورنا) ، بزرگترین سایت خبری دانشگاه پیام نور در راستای کمک به دانشجویان دانشگاه پیام نور و افزایش خدمات رایگان سایت اقدام به طراحی اختصاصی سیستم محاسبه معدل ترمی و معدل کل نموده است.

دانشجویان دانشگاه پیام نور با ورود به سامانه محاسبه معدل ترمی و معدل کل از لینک زیر می توانند اقدام به دریافت معدل خود کنند:

ورود به سامانه محاسبه معدل (ترمی – کل) دانشگاه پیام نور – کلیک کنید

این سیستم طوری طراحی شده است که تمام محاسبات مربوط به معدل گیری (چه معدل ترمی و چه معدل کل) به صورت خودکار انجام خواهد شد.

سیستم طوری طراحی شده که تمام مراحل محاسبه تاثیر مثبت درس حفظ جز ۳۰ قرآن کریم را به صورت خودکار برای شما محاسبه می کند.

دانشجویان عزیز جهت استفاده بهتر از این سیستم حتما قبل از وارد کردن نمرات ، تذکرات مربوط به محاسبه معدل را از لینک زیر مطالعه بفرمایید:

راهنمای سیستم – تذکرات مهم محاسبه معدل ترمی و معدل کل – کلیک کنید

 

بروزرسانی سیستم : بروزرسانی برای رفع مشکلات وارد کردن نمرات اعشاری و همچنین ثبت تعداد واحد بیشتر برروی سیستم اعمال شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط صدیقه خصالی در تاریخ 1395/11/02 و 14:59 دقیقه ارسال شده است

سلام نمرات من تایید نشده هنوز معدل ترم و معدل کل من راسیستم دوباره اشتباه حساب کرده است معدل ترم من 12.22 میشود معدل کل من همین هست . درس زبان تحصصی من غیرفعال است سیستم نمره هنوز اعلام نشده است برای چی معدل ترم میگذارید وقتی نمرات من هنوز تاییدنشده است به صورت کامل زبان تخصصی رشته آب وهواشناسی به علت عدم پیش نیازم غیر فعال هست معدل ترم من 11.83 نمیشود باتایید نمرات 12.22 میشود من خودم معدلم راحساب کرده ام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدای حسابگر، حسابدان، حسابساز، حسابرس، و حسابدار زمين و آسمان و هر آن چه در اوست. هم او كه افتتاحيه و اختتاميه همه حساب ها و كتاب هاست. ترازش هميشه موزون است و موجودی هايش هميشه در فزون. مطالبات مشكوك الوصولی ندارد، چرا كه كسی را از قدرت لايزال او گريز نيست. استهلاك انباشته محاسبه نمی كند، گويا كه در حوزه حسابداری او چيزی بی ارزش نمی شود. به كسی ماليات نمی دهد و از كسي به ناحق چيزی نمی گيرد. این وب سایت با هدف کمک و اطلاع رسانی به دانشجویان رشته حسابداری تاسیس شده است و امیدوارم بتوانیم با نظرات و انتقادهای شما عزیزان در جهت افزایش کیفیت و کارایی سایت قدمی برداریم.با تشکر مدیر سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه مطالبی در وب استفاده شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 480
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 140
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 582
  • بازدید ماه : 582
  • بازدید سال : 26,075
  • بازدید کلی : 338,665