loading...
سایت انجمن علمی رشته حسابداری دانشگاه پیام نور برازجان
محمد شریفی بازدید : 460 پنجشنبه 14 مرداد 1395 نظرات (6)

 رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور زمان و چگونگی ثبت نام بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور برای پذیرش مهرماه 95 را اعلام کرد. چه کسانی می توانند ثبت نام کنند؟

به گزارش انجمن علمی حسابداری : محمدعلی ابراهیمی ، رئیس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور اعلام کرد : ثبت نام رشته های بدون آزمون کارشناسی دانشگاه پیام نور برای پذیرش مهرماه 1395 همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری امسال انجام خواهد گرفت.

وی عنوان کرد :دفترچه رشته  های بدون آزمون هفته آینده منتشر می شود و ثبت نام به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org صورت می گیرد.

ابراهیمی افزود : براساس آنچه که سازمان سنجش اعلام کرده است نتایج کنکور سراسری 18 تا 20 مردادماه اعلام خواهد شد و چند روز پس از آن امکان ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور فراهم می شود. و احتمالا طی 3 الی 4 روز آینده به صورت رسمی از طرف سازمان سنجش زمان ثبت نام قطعی اعلام خواهد شد.

همچنین رییس مرکز آزمون دانشگاه پیام نور درباره اینکه چه کسانی می توانند در رشته های بدون آزمون پیام نور ثبت نام کنند ، گفت: کلیه کسانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند و یا شرکت نکرده اند در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی دفترچه منتشر شده می توانند رشته های بدون کنکور دانشگاه پیام نور را انتخاب رشته کنند.

محمدعلی ابراهیمی اعلام کرد : تعداد قابل توجهی از رشته های دانشگاه پیام نور ، پذیرش بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دارند و تعدادی که از گذشته فقط به صورت کنکور سراسری ورودی داشته است ، همچنان طبق سنوات گذشته خواهد بود.

رئیس مرکز آزمون در پاسخ به سوال  در مورد زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور اعلام کرد : احتمال بسیار زیاد طبق تقویم ثبت نامی که از طرف سازمان سنجش به ما داده شده است ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور طبق سنوات گذشته در آذرماه انجام خواهد گرفت که پذیرش آن برای مهر 96 خواهد بود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علي در تاریخ 1396/05/02 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

سلام و احترام

فروش اسکريپت کپي گوگل به وردپرس

درآمد روزانه حداقل صد هزار تومان

قيمت : فقط 25000 تومان

این نظر توسط تخفيف ريحون در تاریخ 1395/09/12 و 11:57 دقیقه ارسال شده است

تخفيف ويژه 10 هزار تومني ريحون! شکلک
غذا رو سفارش بديد و 10 هزار تومن تخفيف بگيريد!
براي هر کسي که از لينک شما کد تخفيف رو بگيره هم 10 هزار تومن به حساب شما افزوده ميشه!
براي گرفتن تخفيف 10 هزار تومني مراحل زير رو انجام بديد:
اول لينک رو باز کنيد و کد تخفيف رو کپي يا يادداشت کنيد
بعدش بريد به صفحه اصلي سايت ريحون reyhoon.com و نرم افزار رو دريافت کنيد (با گوشي بريد و بايد برنامه بازار رو داشته باشيد)
بعد از نصب نرم افزار ثبت نام کنيد (20 ثانيه طول ميکشه نهايت!)
موقع سفارش غذا کد تخفيف رو بزنيد تا 10 هزار تومن از هزينه غذا کم بشه
مثلا 20 هزار تومن غذا سفارش بديد فقط 10هزار تومن پرداخت ميکنيد
سوالي داشتيد ايميل بزنيد
موفق باشي!
شکلک

این نظر توسط رنجبر در تاریخ 1395/05/18 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

با عرض سلام .میخواستم بپرسم کسانی که در سال 93 مدرک پیش دانشگاهی گرفتند هم میتونن امسال دفترچه بگیرند ؟یا فقط شامل کنکوری های امسال میشه؟
و اینکه در صورت ثبت نام .ورود به دانشگاه از مهر هست یا بهمن .ممنون میشم جواب بدید.
پاسخ : سلام.به احتمال زیاد شامل سال 93 هم میشه . ورودی مهر هست


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خدای حسابگر، حسابدان، حسابساز، حسابرس، و حسابدار زمين و آسمان و هر آن چه در اوست. هم او كه افتتاحيه و اختتاميه همه حساب ها و كتاب هاست. ترازش هميشه موزون است و موجودی هايش هميشه در فزون. مطالبات مشكوك الوصولی ندارد، چرا كه كسی را از قدرت لايزال او گريز نيست. استهلاك انباشته محاسبه نمی كند، گويا كه در حوزه حسابداری او چيزی بی ارزش نمی شود. به كسی ماليات نمی دهد و از كسي به ناحق چيزی نمی گيرد. این وب سایت با هدف کمک و اطلاع رسانی به دانشجویان رشته حسابداری تاسیس شده است و امیدوارم بتوانیم با نظرات و انتقادهای شما عزیزان در جهت افزایش کیفیت و کارایی سایت قدمی برداریم.با تشکر مدیر سایت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بیشتر چه مطالبی در وب استفاده شود ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 95
  • کل نظرات : 66
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 480
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 65
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 591
  • بازدید ماه : 591
  • بازدید سال : 26,084
  • بازدید کلی : 338,674